Αφού καλά καλά φάγαμ ετην πεντανόστιμη βασιλόπιτ από τα χεράκια της κυρίας Δώρας , βρήκαμε το φλουρί μας και δώσαμε της απαραίτητες ευχές.
Σκεφτήκαμε ότι και εμείς πρέπει να προσφέρουμε κάτι στην κυρία Δώρα για τον κόπο και την αγάπη της. Γι αυτό με πρωτοβουλία των μαθητών φτιάξαμε μία κάρτα για να της δείξουμε την δική μας αγάπη και ευγνωμοσύνη. Μια κάρτα με πολύ αγάπη και πολλές καρδούλες. Ευχαριστούμε!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!!