Καλωσόρισμα

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας.

Φέτος τα παιδιά αποφάσισαν να λάβουν δράση. Οι μικροί μας "δράστες", λοιπόν, ήρθαν να φέρουν τα πάνω κάτω στον κόσμο των μεγάλων!! Αποστολή τους η ευαισθητοποίηση των ίδιων και των συνανθρώπων τους σε θέματα σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία και το άτομο.


Μικροί μας δράστες είστε έτοιμοι;

Λάβετε θέσεις.....

Κυριακή, Δεκεμβρίου 06, 2015

Ευχαριστούμε για τη βασιλόπιτα


 Αφού καλά καλά φάγαμ ετην πεντανόστιμη βασιλόπιτ από τα χεράκια της κυρίας Δώρας , βρήκαμε το φλουρί μας και δώσαμε της απαραίτητες ευχές.




Σκεφτήκαμε ότι και εμείς πρέπει να προσφέρουμε κάτι στην κυρία Δώρα για τον κόπο και την αγάπη της. Γι αυτό με πρωτοβουλία των μαθητών φτιάξαμε μία κάρτα για να της δείξουμε την δική μας αγάπη και ευγνωμοσύνη. Μια κάρτα με πολύ αγάπη και πολλές καρδούλες. Ευχαριστούμε!!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας!!