Στα πλαίσια συνεργασίας μας και ανταλλαγής ιδεών και δράσεων ανταλλάξαμε και τα δωράκια μας εν όψη Χριστουγέννων με τους μικρούς μας φίλους από το γειτονικό σχολείο της Πενταλόφου!
Παραλάβαμε τους υπέροχους χιονάνθρωπους- σουβέρ και στείλαμε γούρια με κανέλες... Στειλαμε και ένα ευχετήριο μήνυμα μέσα από ένα βιντεάκι που φτιάξαμε για να είναι πιο ζωντανή η επικοινωνία μας.
Η χαρά μας απερίγραπτη!
Παραλάβαμε τους υπέροχους χιονάνθρωπους- σουβέρ και στείλαμε γούρια με κανέλες... Στειλαμε και ένα ευχετήριο μήνυμα μέσα από ένα βιντεάκι που φτιάξαμε για να είναι πιο ζωντανή η επικοινωνία μας.
Η χαρά μας απερίγραπτη!
Παραλαβή Παράδοση!!
Τα όμορφα δωράκια που έστειλε η Γουριά
Και τα σουβέρ χιονανθρωπάκια που στείλαμε εμείς. Υπέροχη εμπειρία να παίρνεις και δίνεις δώρα που έφτιαξες με τα χεράκια σου. Σας ευχαριστούμε !!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!!