Καλωσόρισμα

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας.

Φέτος τα παιδιά αποφάσισαν να λάβουν δράση. Οι μικροί μας "δράστες", λοιπόν, ήρθαν να φέρουν τα πάνω κάτω στον κόσμο των μεγάλων!! Αποστολή τους η ευαισθητοποίηση των ίδιων και των συνανθρώπων τους σε θέματα σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία και το άτομο.


Μικροί μας δράστες είστε έτοιμοι;

Λάβετε θέσεις.....

Κυριακή, Δεκεμβρίου 06, 2015

Ανταλλαγή δώρων

Στα πλαίσια συνεργασίας μας και ανταλλαγής ιδεών και δράσεων ανταλλάξαμε και τα δωράκια μας εν όψη Χριστουγέννων με τους μικρούς μας φίλους από το γειτονικό σχολείο της Πενταλόφου!
Παραλάβαμε τους υπέροχους χιονάνθρωπους- σουβέρ και στείλαμε γούρια με κανέλες... Στειλαμε και ένα ευχετήριο μήνυμα μέσα από ένα βιντεάκι που φτιάξαμε για να είναι πιο ζωντανή η επικοινωνία μας.
Η χαρά μας απερίγραπτη!

Παραλαβή Παράδοση!!








Τα όμορφα δωράκια που έστειλε η  Γουριά 





Και τα σουβέρ χιονανθρωπάκια που στείλαμε εμείς. Υπέροχη εμπειρία να παίρνεις και δίνεις δώρα που έφτιαξες με τα χεράκια σου. Σας ευχαριστούμε !!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας!!