Καλωσόρισμα

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας.

Φέτος τα παιδιά αποφάσισαν να λάβουν δράση. Οι μικροί μας "δράστες", λοιπόν, ήρθαν να φέρουν τα πάνω κάτω στον κόσμο των μεγάλων!! Αποστολή τους η ευαισθητοποίηση των ίδιων και των συνανθρώπων τους σε θέματα σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία και το άτομο.


Μικροί μας δράστες είστε έτοιμοι;

Λάβετε θέσεις.....

Κυριακή, Δεκεμβρίου 06, 2015

Η Φύση Εκπέμπει SOS!

Με αφορμή το μάθημα "Στάση Βροχοσταλίδων" στη Γλώσσα μας ξεκινήσαμε την πρώτη μας δράση.  Προβληματιστήκαμε γύρω από την έλλειψη βροχής που είχαμε  στον τόπο μας, αν και όντας φθινόπωρο, έτσι αποφασίσαμε να λάβουμε και εμείς δράση για να πείσουμε τις βροχοσταλίδες να σταματήσουν την απεργία τους.
Παρατηρήσαμε εικόνες από περιοχές που το πόσιμο νερό δεν είναι δεδομένο και τις δυσκολίες που αυτό δημιουργεί. Προβληματιστήκαμε και αποφασίσαμε ότι έπρεπε να κάνουμε και εμείς κατι γι' αυτό!
Αρχικά δημιουργήσαμε μια αφίσα με συμβουλές για την οικονομία του νερού. Στη συνέχεια τις ίδιες συμβουλές τις τυπώσαμε σε φυλλάδια, τα οποία μοιράσαμε σε όλα τα παιδιά του σχολείου αφού πρώτα τους ενημερώσαμε για το πρόβλημα του νερού που αντιμετωπίζει ο πλανήτης μας!
Τέλος ενημερώσαμε και μοιράσαμε φυλλάδια σε όσους περισσότερους συγχωριανούς μας μπορέσαμε!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας!!