Καλωσόρισμα

Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας.

Φέτος τα παιδιά αποφάσισαν να λάβουν δράση. Οι μικροί μας "δράστες", λοιπόν, ήρθαν να φέρουν τα πάνω κάτω στον κόσμο των μεγάλων!! Αποστολή τους η ευαισθητοποίηση των ίδιων και των συνανθρώπων τους σε θέματα σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία και το άτομο.


Μικροί μας δράστες είστε έτοιμοι;

Λάβετε θέσεις.....

Κυριακή, Δεκεμβρίου 06, 2015

Η επαφή μας με τη φύση

Ήρθαμε σε άμεση επαφή με τη φύση... Συζητήσαμε για το πόσο σημαντική είναι για τον άνθρωπο και πόσο την έχει ανάγκη...Καταλάβαμε ότι πρέπει να τη σεβόμαστε για να μας παρέχει απλόχερα όλα της τα καλά...Με αυτές τις βάσεις προχωρήσαμε στη συλλογή φύλλων, καρπών και κλαδιών για τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας που θα είναι εμπνευσμένες από τη φύση!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας!!