Μια μερα σιζιτισαμε πως να φτιαξουμε ομορφο το σχολιο μας .
Αποφασισαμε να καθαρισουμε την αυλη και να ζωγραφίσουμε παιχνίδια.
πηγαμε στο κιριο διευθυντη και του ζητήσαμε ευγενικά να μας αγοράσει υλικά.
Κάναμε μια ωραία αφίσα για να φωνάξουμε τον κόσμο να μας βοηθήσει.
Σκουπίσαμε την αυλή για να την βάψουμε και να μην έχει πέτρες.
Μαζέψαμε τα σκουπίδια για να είναι καθαρό το σχολείο.
Ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουμε τα παιχνίδια. Ζωγραφίσαμε ένα σαλιγκάρι και ένα κουτσό. Μας βοηθήσανε πολύ και οι γονείς μας.
Μετά βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες.
Δώσαμε στους γονείς και ένα βραβείο γιατί ήρθαν να μας βοηθήσουν και θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε.
Τέλος γράψαμε στο blog μας.










