Μαζευτήκαμε λοιπόν και ενημερωθήκαμε για την εβδομάδα εθελοντισμού. Εξηγήσαμε τι σημαίνει εθελοντισμός και εντοπίσαμε την αξία του. Όλοι μαζί αποφασίσαμε ότι μπορούσαμε να γίνουμε και εμείς εθελοντές με σκοπό να βελτιώσουμε κάτι που υπάρχει γύρω μας. Σκεφτήκαμε και συζητήσαμε αρκετά και αποφασίσαμε ότι θα κάνουμε πιο όμορφο το προαύλιό μας. Αποφασίσαμε τα εξής:
1. Καθαρισμός της αυλής.
2. Ζωγραφίζω παιχνίδια.
Σε δεύτερη φάση καταγράψαμε τα υλικά που θα ζητήσουμε από τον διευθυντή για να υλοποιήσουμε τη δράση μας.
Ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε παιχνίδια και τέλος αποφασίσαμε ποια μπορούμε να φτιάξουμε.
Σκεφτήκαμε ακόμα ότι οι γονείς μας θα μας μπορούσαν να μας βοηθήσουν πολύ.
Γι΄αυτό κάναμε μία πρόσκληση για να τους ενημερώσουμε.
Σας προσκαλούμε στο σχολείο μας για να μας βοηθήσετε να κάνουμε το προαύλιό μας πιο όμορφο!!!
Αύριο Πέμπτη 14 Απριλίου και ώρα 10:00 το πρωί.
Φορέστε ρούχα για δουλειά.
1. Καθαρισμός της αυλής.
2. Ζωγραφίζω παιχνίδια.
Σε δεύτερη φάση καταγράψαμε τα υλικά που θα ζητήσουμε από τον διευθυντή για να υλοποιήσουμε τη δράση μας.
Σκεφτήκαμε ακόμα ότι οι γονείς μας θα μας μπορούσαν να μας βοηθήσουν πολύ.
Γι΄αυτό κάναμε μία πρόσκληση για να τους ενημερώσουμε.
Σας προσκαλούμε στο σχολείο μας για να μας βοηθήσετε να κάνουμε το προαύλιό μας πιο όμορφο!!!
Αύριο Πέμπτη 14 Απριλίου και ώρα 10:00 το πρωί.
Φορέστε ρούχα για δουλειά.
Η Α΄τάξη Δ.Σ. Πενταλόφου
Καλή επιτυχία λοιπόν στην αυριανή μας δράση!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!!