Τόσο οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Γουριάς όσο και οι μαθητές της Α' τάξης του Δημοτικού σχολείου Πενταλόφου αποφάσισαν να βάλουν ένα λιθαράκι ακόμα για την βελτίωση του κόσμου που ζούμε.
Πως αλλιώς;;; Απλά και εθελοντικά!!!
Συμμετέχουμε λοιπόν και εμείς στην εβδομάδα εθελοντισμού που συγκαταλέγεται στις δράσεις του Lets do it Greece.
Το Δημοτικό σχολείο Γουριάς μέσα από την οργανωμένη δράση ανακύκλωσης και το Δ.Σ Πενταλόφου με μικρά αλλά σταθερά βήματα βοηθάει στη δημιουργία ενός πιο όμορφου προαυλίου.
Καλή επιτυχία λοιπόν!!
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!!