Διαβάσαμε το βιβλίο " Φίλοι φως φανάρι" για να συμμετέχουμε σε έναν διαγωνισμό φιλαναγνωσίας.
Αρχίσαμε να μαθαίνουμε για τις αναπηρίες. Είδαμε βίντεο για τη ζωή των τυφλών, των κωφών και των ατόμων που δεν είχαν χέρια.

Βάλαμε μία μάσκα μάυρη. Η κυρία μας έδωσε αντικείμενα και προσπαθήσαμε να βρούμε τι είναι. Για να δούμε τη ζωή ενός τυφλού.
Οι τυφλοί έχουνε ένα μπαστούνι που το κουνάνε για να δούνε που πάνε για να μην πέσουνε. Βάλαμε τις μάσκες μας και χρησιμοποιήσαμε ένα χαρτόνι αντι για μπαστούνι και βρίσκαμε τα εμπόδια.
Τέλος μιλούσαμε από μέσα μας και οι άλλοι προσπαθούσαν να βρούνε τις λέξεις.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!!