Μια συνεργασία της Α' τάξης Δ.Σ. Πενταλόφου και του τμήματος Γ'-Δ' Δ.Σ. Γουριάς
Καλωσόρισμα
Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιό μας.
Φέτος τα παιδιά αποφάσισαν να λάβουν δράση. Οι μικροί μας "δράστες", λοιπόν, ήρθαν να φέρουν τα πάνω κάτω στον κόσμο των μεγάλων!! Αποστολή τους η ευαισθητοποίηση των ίδιων και των συνανθρώπων τους σε θέματα σχετικά με το περιβάλλον, την κοινωνία και το άτομο.
Μικροί μας δράστες είστε έτοιμοι;
Λάβετε θέσεις.....
Σελίδες
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Πείτε μας τη γνώμη σας!!